Pentru a crea o conexiune PPPoE în Windows 7 te rugăm să urmezi paşii de mai jos:
Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către S.C. Digi Communication SRL pot fi înaintate de către utilizatorii finali – persoane fizice sau juridice – în oricare din următoarele moduri:
a) telefonic, la numerele de telefon:
0749060566 în fiecare zi calendaristică – între orele 8-20
0265577888 de luni până vineri între orele 8:00-16:00 și sâmbătă între orele 09:00-13:00.
b) prin SMS, la numărul de telefon 0749060566, 24/24h
c) prin email la adresa: office@digicomm.ro
d) prin poștă, adresate către: Centrul de Relații cu Clienții, SC Digi Communication SRL, str. Principală nr. 168/A, Sovata, jud. Mureș.
e) prin depunerea acestora în scris la Centrul de Relații cu Clienții, str. Principală nr. 168/A, Sovata, jud. Mureș.
Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către SC Digi Communication SRL, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data primirii acesteia de către SC Digi Communication SRL, prin oricare din modurile de transmitere enumerate mai sus.
Pentru fiecare reclamație primită se va deschide un tichet cu un număr unic de înregistrare care va putea fi vizualizat în interfața registrului electronic de ticketing, modul specializat în tratarea – urmărirea defecțiunilor.
Programul de lucru pentru primirea reclamațiilor scrise la adresa centrului de relații cu clienții este 8:00-16:00, de luni până vineri, cu excepția zilelor declarate nelucrătoare conform legii.
Răspunsul la reclamațiile clienților se va transmite în scris sau verbal, în funcție de solicitarea acestora și vor putea fi urmărite și verificate pe baza numărului de înregistrare unic primit în momentul sesizării când s-a deschis un tichet.
Termenul de remediere a deranjamentelor – reprezintă intervalul de timp între momentul recepționării unei reclamații de către SC Digi Communication SRL privind un deranjament validat/verificat si confirmat și momentul în care serviciul reclamat a fost readus în parametrii normali de funcționare. Acest termen nu poate depăși 2 zile lucrătoare. În cazul depășirii acestui termen clientul poate cere diminuarea facturii conform clauzelor contractuale.
Orice contestație a clientului legată de factura telefonică trebuie adresată în scris, în maxim 30 de zile de la data emiterii facturii. Fiecare contestație trebuie să cuprindă suma contestată și apelurile și/sau serviciile facturate/contestate.
Obligația clientului de a plăti suma în discuție este suspendată pe perioada soluționării reclamației, clientul fiind obligat să achite diferența dintre suma facturată și suma contestată în termenul specificat pe factură. În cazul în care contestația este respinsă, clientul are obligația de a plăti diferența neachitată în termen de 14 zile de la informarea clientului despre respingerea contestației.
Reclamațiile utilizatorilor finali ce au ca obiect deficiențele de funcționare ale echipamentelor terminale de telecomunicații/accesorii, în perioada de garanție, vor fi soluționate în conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare în materie și/sau dispozițiile certificatului de garanție, în termen de 15 zile de la data predării acestora în punctele de lucru ale SC Digi Communication SRL.
În anumite cazuri, în funcție de natura și complexitatea aspectelor sesizate, termenul de soluționare a reclamațiilor se poate prelungi, în mod excepțional, cu o nouă perioadă de 30 de zile lucrătoare, cu informarea prealabilă a clientului asupra acestei situații.
În cazul în care reclamația nu este soluționată pe cale amiabilă, clientul are posibilitatea de a se adresa în vederea soluționării litigiului către autoritatea de reglementare abilitată (ANCOM, ANPC etc.) sau către instanța competentă, după caz.